PRAVIDLA PRO ÚČAST NA TRADIČNÍ POUTI sv. HEDVIKY V  MOSTECH U JABLUNKOVA


Organizátor: Nikolas Fuciman

IČ: 08193169

č. účtu: 6246379329/0800

kontaktní osoba: Karolina Fucimanová

e-mail: flaksovakarolina@gmail.com, tel. 608078418

(dále též „pronajímatel).

Prodejce: prodejce, který má zájem o prodej řemeslných výrobků či jiného zboží nebo občerstvení na pouti (dále též „nájemce).



I. Všeobecné podmínky účasti

1) Rezervace prodejního místa.

Prodejní místo bude předáno prodejci do užívání na základě výběru organizátora dle zaslané přihlášky (rezervace) a uzavřené smlouvy s prodejcem, a to nájemní smlouvy nebo smlouvy o rezervaci prodejního místa dle plánu prodejních míst (dále jen „Smlouva).


2) Vhodný sortiment.


a) Organizátor si vyhrazuje právo posoudit vhodnost nabízeného sortimentu zboží, služeb předloženého prodejcem. Organizátor vybere k prodeji to zboží prodejce, které je vyráběno tradičním postupem řemeslné výroby nebo zboží s tématikou tradiční pouti. Zakázaný sortiment: alkoholické a nealkoholické nápoje- punč, svařené víno aj.

b) Nebude akceptován prodej běžného oblečení a obuvi nebo prodej zboží jinak nevhodného pro pouťový prodej (např. běžné textilní výrobky, bazarové zboží nebo nízkojakostní zboží apod.) s výjimkou prodeje tradičních oděvů a obuvi nebo výrobků vyrobených tradičním postupem

i s tematikou konkrétní pouti.

c) Prodejce plně odpovídá za své zboží, kvalitu, nezávadnost, za dodržení podmínek prodeje podle zvláštních právních předpisů. Organizátor neodpovídá prodejci za obchodní výsledek prodeje, finanční nebo jiné ztráty, odcizení, poškození, nebo zničení jím prodávaného zboží apod. Prodejce si hradí náklady účasti na tradiční pouti ze svého. Organizátor neposkytuje vodovodní ani elektrické přípojky.


II. Pravidla pro účast na tradiční pouti.

1) Přihlášení-rezervace

a) Přihlášení (dále jen rezervace) na tradiční pouť je uskutečněno řádným vyplněním a odesláním webového on-line formuláře rezervace na webových stránkách www.poutmosty.cz. Rezervace, které nebudou řádně ve formuláři vyplněny, budou vyřazeny.

b) Termín podání rezervace: vždy do 30. září daného roku.


2) Přijetí a zařazení na tradiční pouť.

a) Přihlášením (rezervací) nevzniká prodejci nárok na uzavření Smlouvy. O prodeji zboží prodejce na tradiční pouti a o uzavření Smlouvy rozhoduje výhradně organizátor z došlých přihlášek. Pro jednoho prodejce je možné rezervovat maximálně 5 prodejních míst. Při vyšším zájmu prodejců o účast na tradiční pouti nebo při naplnění kapacity prodejních míst bude prodejce, v případě jeho zájmu, zaevidován jako náhradník.

b) Prodejcům zboží vhodného pro prodej bude oznámeno přijetí jejich rezervace na tradiční pouť zasláním Smlouvy e-mailem. Prodejce si smlouvu vytiskne a podepsanou zašle obratem ve dvojím vyhotovení zpět poštou nebo předá osobně na adrese organizátora. Smlouva podepsaná odpovědnou osobou za organizátora bude prodejcům předána na adrese organizátora, nebude-li dohodnuto jinak.

c) Cenu za rezervaci prodejního místa prodejce uhradí před uzavřením obdržené Smlouvy, a to buď v hotovosti do rukou organizátora, anebo bankovním převodem na účet organizátora uvedený ve Smlouvě. Úhrada je podmínkou uzavření Smlouvy organizátorem. Prodejce se zavazuje provést úhradu do dvou dní ode dne, kdy obdrží postupem dle předchozího odstavce od organizátora Smlouvu. Úhrada je provedena dnem, kdy bude odpovídající částka připsána na účet organizátora nebo vložena do pokladny organizátora. V případě, že částka nebude uhrazena včas, bude rezervované místo uvolněno pro další zájemce o prodej.

d) Podaná přihláška je pro prodejce závazná. Dohodne-li se prodejce s organizátorem
po uzavření Smlouvy a současně nejpozději do 30
. září daného kalendářního roku na ukončení Smlouvou založeného právního vztahu, vzniká prodejci nárok na vrácení již zaplacené ceny za rezervaci v plné výši.


3) Prodejní místa.

Prodejními místy jsou pouze ta místa, která jsou zobrazena na plánku, který je zveřejněn na www.poutmosty.cz. Každé prodejní místo je označeno samostatným číslem.

4) Úprava prodejních míst.

a) Úpravy, které neodpovídají charakteru akce, je na základě rozhodnutí odpovědné osoby organizátora prodejce povinen neprodleně změnit nebo odstranit. V opačném případě má odpovědná osoba organizátora právo (a to i v průběhu pouti) požadovat kdykoliv okamžité vyklizení prodejního místa. Tímto nevzniká prodejci, který byl povinen prodejní místo vyklidit, nárok na náhradu vzniklých nákladů ani na vrácení nájemného i jiných úhrad souvisejících s rezervací prodejního místa.

b) Výměny prodejních míst nebo jejich podnájem i jiný způsob dání do užívání prodejcem třetím osobám jsou bez souhlasu odpovědné osoby organizátora nepřípustné.

5) Úklid prodejních míst.

Úklid prodejních míst musí být dokončen prodejcem bezprostředně po ukončení prodeje včetně odvozu odpadků. V případě nedodržení tohoto termínu je organizátor oprávněn prodejní místa vyklidit na náklady a riziko prodejce.


6) Doba konání tradiční pouti.

Pouť se koná po dobu dvou dnů určených organizátorem, a to vždy v sobotu a neděli v měsíci říjnu daného roku. Ukončení tradiční pouti v jednotlivých dnech se bude řídit pokyny organizátora v souladu se zněním Obecně závazné vyhlášky obce Mosty u Jablunkova č. 2/2017 o nočním klidu. Navážení zboží a vjezd pro prodejce bude vždy povolen v době od 6.00 hodin do 9.00 hodin příslušného dne.

7) Údržba prodejního místa.

Prodejci jsou povinni udržovat pořádek i v okolí svého prodejního místa. Prodejci občerstvení musí dodržovat veškeré bezpečnostní, hygienické a protipožární předpisy včetně obecně závazných vyhlášek obce Mosty u Jablunkova. Manipulace s otevřeným ohněm je zakázána mimo zařízení, pro které má prodejce schválenou platnou revizní zprávu. Takové zařízení je možné provozovat pouze při dodržení předpisů bezpečnosti práce a požární ochrany (např. musí mít pod otevřeným ohněm umístěny ohni odolné podložky, plamen ohně musí být vzdálen v předepsané vzdálenosti od hořlavých předmětů apod.). Veškerý vyprodukovaný odpad je prodejce povinen odstranit (odvézt).

8) Parkování vozidel.

Po vyložení zboží do stánku musí prodejce s vozidlem, a to včetně případného přívěsného vozíku, neprodleně odjet, a to nejpozději do 10.00 hodin. Prodejce nesmí parkovat automobil nebo přívěsný vozík nebo jiné přípojné vozidlo, včetně karavanů ve večerních a nočních hodinách v době pouti (ze soboty na neděli) v místech určených pro stánkový prodej nebo provozování atrakcí.

9) Ostatní ustanovení.

a) Každý prodejce je povinen dodržovat tato pravidla pro účast na pouti. Pokud by prodejce tato pravidla porušil, je organizátor (prostřednictvím odpovědné osoby) oprávněn požadovat okamžité vyklizení prodejního místa prodejcem. V tomto případě nevzniká prodejci vůči organizátorovi právo na náhradu žádných prodejcem vynaložených nákladů.

b) Pravidla uvedená v čl. II, odst. 3 až 9 jsou závazná i pro provozovatele atrakcí.

c) Výjimky z těchto pravidel může povolit pouze organizátor.

d) Tato pravidla pro organizaci tradiční pouti sv. Hedviky nabývají platnosti dnem zveřejnění.





Ceník rezervace prodejního místa v rámci konání dvoudenní tradiční pouti sv. Hedviky v měsíci říjnu v obci Mosty u Jablunkova



Rezervace užívání prodejního místa s vlastním stánkem nebo bez stánku za oba dny 2 000 Kč





Tento ceník je součástí pravidel pro účast na tradiční pouti sv. Hedviky v Mostech u Jablunkova a nabývá platnosti dnem zveřejnění.